THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, September 4, 2009

: : KaD JemPutAn : :







Kad jemputan aku wat sndri je.. budget beb..!! mmg la org ckp kawen cuma skali.. tp aku bkn kwen dgn hartawan, jutawan, anak dato'.... die cuma insan yg serba sederhana yg memahami hati & perasaan aku.. cewah...;P so ckup la perkahwinan yg ala kadar jgk buat kami.. asal kan ia jd 1 memori indah utk kami kenang hingga akhir hayat....

So, proses design kad aku & tunang aku design sndri, cume nk cari tmpt print yg berbaloi2x plak.. last2x decide print kad tunang aku slalu print gmbr kja die.. ok laa.. dpt murah jgk klu nk banding kan tmpt lain..


Da siap print skg proses ikat reben plak.. tu pun aku wat sndri, sorg2.. xpe laaa.. bkn ade kje lain pun nak wat..

And last, tggal nak anta jew.. mostly aku kne pos laa kan sbb kwn2 time study dlu sume jauh2x.. seluruh pelosok negeri ade... sabah, sarawak pun ade...


Kepada kwn2x yg da terima kad tu jgn lupe dtg tau... :-)

0 comments: